Γειά σας!

Καλωσήρθατε στον κόσμο μου. Οι αναρτήσεις εδώ πέρα είναι οι σκέψεις μου και η ζωή μου. ελπίζω να σας αρέσουν... Καλό Διάβασμα...

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Πρωτομαγιά


ειχα σχεδια για σημερα το βραδυ να βγω να διασκεδασω με φιλους και φιλες και μαντεψτε τι. ΓΟΝΕΙΣ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ γονεις. ''ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑ'' ''ΔΙΝΕΙΣ ΑΓΓΛΙΚΑ'' ''ΕΧΕΙΣ ΚΙΘΑΡΑ'' ''ΔΙΑΒΑΣΕ'' ''ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ'' τα συνηθισμενα δηλαδη. και ενω υποτιθεται εγω ειμαι μεσα στο δωματιο μου και διαβαζω εχω το λαπτοπ απο κατω απο το παπλωμα και βαριεμαι. και θα μεινω ετσι ολο το σαββατο. καταθλιψη. και υστερα μου λενε να πηγαινω με τα νερα τους και οτι θα εχουμε πιο ευκολη επικοινωνια και τετοιες μπουρδες. η ζωη ειναι μικρη. πρεπει να διασκεδασουμε και λιγο. αυριο μπορει να με πατησει φορτηγο. θα πεθανω με την σκεψη ''αχ αυριο εχω φροντηστηριο'' και αμα υπαρχει θεος που δεν πολυπιστευω, οταν θα παω στο ενδιαμεσο και με ρωτησει ο αγιος πετρος ''πρεπει αν δουμε αν θα πας στον παραδεισο η στην κολαση. τι καλο εκανες στην ζωη σου?'' εγω τι θα του πω? ''συγγνωμη αλλα τιποτα επειδη ειχα διαβασμα'' ??? ε? η κατα τα λεγομενα της θρησκευτικου μου που με βγαζει συνεχως απο το μαθημα γτ δεν ειμαι ''θεουσα'' και τολμω να πω την γνωμη μου, οι βαθμοι μετρανε στο τι ανθρωπος εισαι. δηλαδη οταν θα σταθω παλι μπροστα στον αγιο πετρο θα κοιταξει τον μεγαλο του καταλογο με τους βαθμους ολων των ανθρωπων και θα μου πει ''για να δουμε τι πηρες στα θρησκευτικα στο γυμνασιο. 10?? ιιιι γρηγορα στην κολαση'' ωστε αυτα μετρανε πια? μου λενε οτι υπολογιζω πολυ τα υλικα αγαθα και δεν σκεφτομαι τουσ ανθρωπουσ που υποτιθεται μαγαπανε. αυτοι γιατι κοιτανε τους βαθμους και οχι εμενα που τους αγαπω? ε? γιατι? καλα πολυ στη θρησκεια το εριξα και δεν πιστευω κιολας. οχι δεν ειμαι αθεη. πιστευω πωσ οι ανθρωποι κανουν το μελλον τουσ και κανεις δεν μπορει να τους σωσει απο το πεπρωμενο... με το να πεις μια προσευχη δεν θα σταματησουν να σε κυνηγαν οι τραπεζες για τα χρεη σου. ουτε και θα περασεις τισ εξετασεις ιστοριας χωρις να ανοιξεις βιβλιο. ουτε θα σηκωθεις την αλλη μερα και θα εισαι κουκλαρα. ουτε θα κερδισεις το τζοκερ αλλα και ουτε θα σε προσεξει ο θεος του σχολειου ενω δεν ηξερε οτι υπηρχες παρολο που εσυ τον ξερεις απο την δευτερα δημοτικου. οι ανθρωποι κανουν το μελλον τους οπως και να'χει. και καποιος επιτελους να παει στη θρησκευτικο μου και να την ριξει απο τη σκαλα πριν το κανω εγω. ειπα κακια τωρα? θα παω στην κολαση. ε λοιπον.ΧΕΣΤΗΚΑ.

3 σχόλια:

  1. πφφ ρε συ
    δεν ξέρω...
    (πάντως έλυσα έτσι όπως τα έγραψες XD)
    εντάξει είναι κι οι εξετάσεις τώρα μην τα παίρνεις.
    Ούτε ένας μήνας δεν έμεινε ηρέμησε
    Θα αντέξεις μέχρι να τελειώσουν οι εξετάσεις και μετά θα βγαίνεις όσο θες
    Συμφωνώ με αυτά που έγραψες, οι βαθμοί δεν σε κάνουν άνθρωπο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντωσ οι γονεις μου (γκουχου γκουχου) γαι αν με αφησουν free το καλοκαιρι πρεπει αν βγαλω βαθμαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προσπάθησε ρε μπορείς να τα καταφέρεις και θα εχεις όλο το καλοκαιρι δικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή